Photobucket

miercuri, ianuarie 23, 2008

Lume'a treia

Lumea-mi spune, lumea de bine pe bune, ca nu e bine sa-mi pun sufletul pe tava - blog, ca exista unii care-mi vor face rau! .... virtual??????!!!!!!!!!
Lumea de 2 bani ma balacareste si are un singur fix, varsta mea - o fute rau la icre de ce vreau sa mai traiesc .... bine!!!!!

Ar insemna, ascultand ori la unii ori la altii, sa nu mai fiu eu .... dar nu asta e cel mai rau!!!!!! .... ci sa ascult! ... eu?! ... eu care sunt gica contra?! si fac de-al dracului mai tare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hi, hi, hi ... invers.

Asa ca mi-e dor de un barbat! nu de unul anume, nu de unul casatorit, nu de un mitocan cu pretentii de baiat bun sau mai bine zis amant performancesc, mi-e dor de prietenia unui barbat .... pe care am cunoscut-o odata, demuuult tare.
Mi-e dor de mana lui puternica cu vene proeminente, oferita in semn de ajutor cand cobor din tramvai .... sau la carat sacose .... sau ca partener la cumparaturi .... nu neaparat numai cu banii lui si nu de rochii si posete.
Mi-e dor sa fiu ridicata-n bratze sh-invartita pana ametesc, cum imi facea tata cand eram mica.
Mi-e dor sa merg cu el pe strada, sa ma plimb pur si simplu agatzata de bratzul lui, sa ma simt ocrotita. Cat de greu e sa te lupti cu morile de vant de una singura! !! paletele tropaind in rand nerabdatoare la intalnirea cu ochii mei tristi de-atata dor!
Mi-e dor sa-i simt buzele pe pielea mea.
Mi-e dor sa-mi simt buzele mele pe-ale lui.
Mi-e dor sa ma cuibaresc la pieptul lui sa urmarim tolaniti in pat o telenovela .... el sforaind de la inceput.
Mi-e dor sa primesc un martzisor.
Mi-e dor de lucruri simple pe care le poti face numai cu-al tau iubit. Mi-e dor de armonie-n 2 si mangaieri.

Unii sustin sus si tare ca n-au nevoie .... sau dupa ani de zile de convietuire sunt plictisiti .... sau se inseala pe rupte, cand ea pe el, cand invers, dar de fapt e iubire-n stil modernal.
De ce oamenii nu pretuiesc ceea ce au cand au? mai devreme sau mai tarziu vor ajunge in punctul sau in cosmicitatea in care ma aflu eu de prea multa vreme .... si venita mult prea devreme.
Nu inteleg tinerii, nu inteleg cei casatoriti sau cei fara sentimente, prea uscati, nepasatori ... inteleg numai insinguratii carora li se usuca gura in lipsa licorii iubirii.

Mi-e dor de-un suflet de barbat adevarat.
Mi-e dor de perechea mea. Desi nici pe departe nu-s o lebada, simt cum ma sting fara de-al meu pierdut lebadoi.


parce-008

"Ai vrea sa strigi, sa-ntrebi,dar n-ai pe cine
Timpul sfasie clipele ce plang
E asfintit, atatea mor cu tine
Si lacul-vis te soarbe mai adanc."
- Alina Dumitrof -

Un comentariu:

miChou spunea...

>:D<