Photobucket

joi, ianuarie 03, 2008

Iarna frumoasa, cinste conducatorilor iubiti

A nins in Bucuresti, a 2-a oara, dar a nins la pachet, cu oferta si capac. Adica Bucurestiul acum, e zona calamitata.
Cand am iesit pe la 10 am la pozat, pe trotuare nu se mergea deloc, noroc ca pe sosea era liber. Da oameni buni, trecea cate-o masina la minute bune, probabil ca in sfarsit bucurestenii luand in serios ceea ce vedeau cu ochii lor sau mai bine zis, ce nu mai reuseau sa dibuie de sub nametii de zapada - masinile proprietate personala.
Si cine zicea ca nu se dezapezea nimic, mintea. O sa obzervati ca iegzista ceva, numa' sa stati cu ochii cat cepele, poate-o treceti cu vederea, ca zapada era de peste juma de metru, iar ea un picutz mai mare.


nins-second-part-002


nins-second-part-003


nins-second-part-026

nins-second-part-411

nins-second-part-420

nins-second-part-448

nins-second-part-423

nins-second-part-452

8 comentarii:

Anonim spunea...

Daca banuiam ca e asa de frumos azi afara imi faceam curaj si ieseam si eu:)

Unknown spunea...

te antrenezi pt zapada din curte? sau te facusi reporterita? nu-mi place ca nu-ti sade.e

ogarafgan spunea...

Nu ma prinde damfu' de reporterita? ai ma :(, tocmai cand ziceam si io ca am pus-o!!!!
Sylvester, pacat ca n-ai iesit. Am fost la mine-n parc, trei ore am inotat prin zapada, fara exagerare, dar a meritat. Ce munte? daca nu se duse Marlen la el, nah ca veni el la mine ;)

Anonim spunea...

Foarte bune pozele. Ah ce-mi lipseste zapada de Bucuresci care paraliza totul...

Anonim spunea...

in loc de "ma" pune "mi-o"

Anonim spunea...

Da, ai avut dreptate, merita sa te plimbi prin parc acum, este o senzatie aparte, merita:)

Anonim spunea...

da ... interesant arăta capitala ... deloc plăcut faptu' că fusăi cu maşina ...

... scopu' fu de fapt să ajung la mare să pozez, da no' ... mare surpriză ... iarna ninge, drept urmare măreaţa autostradă inchisă de trei zile!

Anonim spunea...

tare zapada asta in BU, mai rar asa, bine ca ai pozat.