Photobucket

luni, ianuarie 28, 2008

nu MAI vreau! poate APRILIE

Mi-e dor de frezii, vreau sa le simt prospetimea pe obraz si mirosul sa-mi imbete narile ....
Mi-e dor de ghiocei si zambile ....
De pasarelele care cirip-ciripesc zglobii dezmortite de caldura palida a soarelui de primavara ....
De motzait pe banca-n Cismigiu si shpionat adolescenti inlantuiti in dulce ametzeala a dragostei d-intai ...
Mi-e dor de miros de pamant reavan si ploi aducatoare de culori vii si verde-gazon si-asfalt curat, sa pot vedea si cea mai mica pietrica alba-n el ....
Mi-e dor sa-si puna Bucurestiul salbele de sarbatoare-a primaverii, lucrate-n lila-ul ciorchinilor de wisteria sau al liliacului.
Sa se-mpanzeasca gardurile cu mana maicii domnului, sa mooor de miros de flori de tei in noapte ....
Mi-e dor de caldura calma calda, juvenila dar fara cosuri pe fatza, de prima ei rasuflare ....

Nu mai vreau friiiiiig .....


out-039

10 comentarii:

. spunea...

foarte fain ce ai tu aici. o fotografie ce ma duce cu gandul catre zile senine, calde si linistite.

ogarafgan spunea...

si mie place desi e numai iarba, dar e asa de valurita, ca parca-s intr-un bogat lan de grau dat in parg, in timp ce vantu-l culca la pamant cu putere unduindu-l din toate maruntaiele!

Unknown spunea...

m-ai spart maicuto cu poza asta

ogarafgan spunea...

bine tataie, da' te sparsei in sens bun, in sens rau sau in sens derept? ca sa stie si io cum sa raspunz la comentul matale :D

Anonim spunea...

Nici eu nu mai vreau frig si zapada murdara pe strazi:)
Unde ai gasit locul asta? Ce combinatie de culori, parca ar fi un decor de film fantastic...:)

ogarafgan spunea...

aaaa, nu mai stiu, cre'ca Cernica.
culorile sunt si de la mine, pentru incalzit atmosfera!

Catalina Zaharescu spunea...

O imagine de tavaleala. De tavaleala vara, cand e cald si cauti racoare... De intins si privit cerul... De ascuns si de atipit. Frumoasa tare, ogarita draga.

ogarafgan spunea...

Multzam Cata! :)

Anonim spunea...

Frumoasa cromatica si liniste, liniste, desi parca auzi vantul...

ogarafgan spunea...

Frumoasa spusa Florine!
Multzam!