Photobucket

sâmbătă, ianuarie 05, 2008

Smart ass

Tot aud ca n-a fost mare zapada! breeeeeeee, aia care nu va scoateti nasu'afara ca va ninge creierele mititele si va ingheatza neuronasul, mutati-va dorsalele nu pe rutele facute deja de altii sau de lopeti, ci pe unde n-a trecut nici musca inca .... si-apoi va las ca bonus, sa trageti un landscape bucilor mele flescaite .... cu limba
Aaaaaaaaaaaaaaaa, mrrrrrrrrrrrr, crrrrrrrrrrrrr, baga-mi-as si scotea-mi-as, huooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ieu draga, da' stai draga linistita, lasa-i sa vorbeas caca gure rele ie multe si proaste!
Da draga ieu, da' acu' n-am chef, sunt plina de draci si i-as toca marunt pe toti dobitocii care din lipsa de creier, etc .... pana la scula, iau blogurile la rand si-si imprastie pe sticla din putina masa alb-galbuie ce le-a mai ramas, in loc sa faca economie.
Moamaaaa, ce nervi are ieu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


nins-second-part-339


nins-second-part-356

asta ma prinde?!!!! ha?

27 de comentarii:

Unknown spunea...

nu.... si nici starea nu te prinde,da' ce patisi soro????

ogarafgan spunea...

fratele meu, nimic.
asa ca nu pot vorbi despre nimic
a fost ceva pisologic ... si a iesit bine ;) ... din pepeni!!!!!!!
si lasa, e bine si sa nu te prinda, nu fugeam cu pantalonii-n vine ;)
mai condimentam putin, mai facem sa sara inimioara "vaaai, ce vulgara, ce putin feminina, centura te mananca!"
cateodata-mi place sa nu ma placa nimeni, sa nu fac frumos! ... se numeste libertate

Unknown spunea...

nu te cred, mesaju'este cu adresa

apus spunea...

a' naibii astia cu televizoru' lor, ti-a' stricat placerea ingerului pe zapada...ntz...ntz...ntz si alte ntz-uri...
(asta ca sa vezi ca si commentu' poa' sa fie la fel ca si postarea)

ogarafgan spunea...

da mai, ce nenorociti!!! asha ie, cu televizoru' a mintzit popolul.
noroc ca noi ie dashteptzi!!!!!!! :D

Anonim spunea...

Ba te prinde foarte bine, in definitiv pe blogul propriu si personal omul/oama are dreptul sa incerce orice stare are chef;)

ogarafgan spunea...

meeei Sylvester, mai cucerit petru todeauna forever! :D
uite un om care ma intelege!!!!
bravo ... am vorbit chiar serios ... de data asta :D (in ultimele 2 propozitii ;))

ogarafgan spunea...

Am uitat sa-ti zic MULTZAM,ei hai si-un pupic!!!!! :)

Anonim spunea...

Sunt emotionat si onorat deopotriva, mai ales ca nu imi propusesem nici o cucerire in dupa-amiaza asta:)
Am spus exact ce cred, blogul nu ar avea farmec daca ai scrie ne-sincer pe el. Tine-o tot asa, ti-am spus ca imi face mare placere sa citesc textele si sa vad pozele tale;)

ogarafgan spunea...

no problem, io ma cuceresc tareeee usor! :D

Anonim spunea...

Inseamna ca trebuie sa am grija, daca te si dez-cuceresti la fel de usor? :))
Nu mai pui niste poze calde/fierbinti din Vama? Ar merge pe gerul asta:D

ogarafgan spunea...

uite, pentru tine o sa fac un efort in seara asta! :D

Anonim spunea...

Multumesc,abia astept!
Auzi, inca putin cu dragalaseniile noastre si o sa ne zica lumea "get a room" :))

ogarafgan spunea...

stai linistit ca n-o sa zica nimeni niik! din cauza de chestii ;)
si stii tu vorba "gura lumii sloboda"
doar ii dimokratzie, ce pisici!

Anonim spunea...

Ei, stateam eu linistit, nu ai grija, stiu cat de sloboda e gura lumii, si eu sunt uneori destul de slobod:)
Ce pisici... birmaneze:))

Unknown spunea...

DA DE CE SA VA LUATI ROOM? nu sunteti adepti libartatii expunerii publice? abia aqstept sa vaz continuarea idilei voastre!!!!

ogarafgan spunea...

expunerii pub(l)ice? ba da, ba da, da' dupa parerea unor culti , n-as fi un peisaj prea placut ... si eu sunt foarte simtita, nu-mi place sa deranjez

Anonim spunea...

Ei uite numai "actor" de serial "romance" pe blog nu fusesem:)) Eventual cu niste mici momente publicitare intre episoade:)
Ia zi-mi-l mie pa "cultul" ala ca sa vezi ce ii fac:)) Da' apropo unde a avut el ocazia sa vada peisaju' si nu i-a placut? ;)

ogarafgan spunea...

mai, postul asta este tocmai in cinstea cultului, desi cred ca este o culta cu infatisari deosebite :D
alde d-astia cu probleme grave emotionale, care se mai cheama si psihopati - daca de doi ani de zile nu ma slabeste ... de parca mi-ar pasa, mai mult decat sa fac misto intr-un post ... deja prea mult ... da' pacat ca nu s-a prins, deh, i se trage de sus, ce poti sa-i faci?
si cu peisajul, asta e, daca-i pe fond psihic!
da' zic ca de ajuns pe tema asta
mai urmeaza urmatoarele! :D
pe diferite alte teme

Unknown spunea...

mai si daca e oi culta'n cap cu mustata si par pe chisoare?

ogarafgan spunea...

pai cre'ca se gasesc binevoitori care sa-i dea sfaturi! ;)
'nenteles daca binevoitorul ia in considerare ca-i dusa cu capul :)

Unknown spunea...

eu zic sa ne arati peisjul sa vedem cine are dreptate!!!!:::)))

ogarafgan spunea...

ma batea un gand, daaaaa tre' sa-l gandesc bine .... asaaa ca ma ghini dati o raita cei cu nevoi urgente p'ici

http://nnovalee.blogspot.com/2006/08/magic-is-lost.html
nnovalee: The magic is lost

Anonim spunea...

Sunt misto rau pozele, iar "peisajul" impecabil...:)
Imi pare rau ca nu am descoperit blogul tau mai demult.

Unknown spunea...

fffff promitatoare dar vrem si prospotura. ti le facem noi:::))))pozele ovcors

ogarafgan spunea...

Edutz mama, prospatura se-nvechi!
dar daca vrei sa faci tu altele - prospaturi ovcorz - esti liber, democratia-i pe prima pagina a ziarelor ;)
Sylvester, blogul ii tot acolo, noaptea-i lunga, mintea-i mai fierbinte, nu pot decat sa-ti urez ingioi!

Anonim spunea...

O fi noaptea lunga, mintea e fierbinte binemerci;)dar nu mai pot pierde asa de usor noptile ca odinioara:D. O sa incerc sa recuperez si sa parcurg blogul tau din urma daca e tot acolo:). Sunt convins ca o sa enjoy myself:)