Photobucket

marți, ianuarie 15, 2008

Fantezie .... cu cacat!

Sunt ca de obicei, trista, fara chef de viata.
Am aflat ca fostii mei socri au fost plecati din tara .... si ei traiesc mai mult decat mine!!!!! .... la saptezeci si ceva de ani.
Pe un blog amic am citit tristeturi mulate milimetric mie.
Am fost la o expozitie de fotografie, foarte placuta, si oameni la fel, dar ma simteam straina. Ma uitam la toti, pe fiecare-l astepta cineva acasa, aveau grupul lor sau erau impreuna cu partenerul acolo.
Vad siropuri la tivi si-mi dau lacrimile, siropuri de genul - unul se poarta urat cu altul, care altul ii salveaza viata lui unul.
As vrea sa plec departe, departe, sa lucrez cu animalele, ceva gen discovery .... vreau viata, vreau sa pot face ceva, dar e prea tarziu pentru mine .... si n-am niciun suport.
Nu cred ca intelege nimeni, pentru ca ceilalti ( care ceilalti? ) privesc dintr-o pozitie confortabila, care-i face orbi la adevarata mea realitate, ei fiind siguri ca vad bine, eu sunt cea care am panza pe ochi .... o fi giulgiul mortii? sau al indolentei cum ar zice unii ....
Ce-as mai da cu laptopul de perete .... si cu televizorul .... si cu mine .... si cu toata lumea .....
La ce te reduce lipsaaaa, hmmmmmm? a banilor de fapt! sunt prinsa aici, in cacatul asta.
De'ash avea bani as pleca sa-mi plang singuratatea pe alte meleaguri, nu neaparat mai bune, dar neaparat salbatice.


first-mei-083

9 comentarii:

Catalina Zaharescu spunea...

Mi-a parut bine sa te revad. Chair si pentru cateva minute. Marlena draga, nu-ti pierde speranta >:D<

ogarafgan spunea...

si mie Catalina! :)

Anonim spunea...

Draguto!... Ia incearca sa gasesti un azil de batrani care angajeaza o femeie de serviciu si-i ofera in schimb posibilitatea de a locui acolo. In loc de salariu, evident! O sa-ti faci o sumedenie de prieteni agreabili de varsta ta si o sa fii fericita! Nu glumesc!... Macar incearca!... Merita sa incerci!

ogarafgan spunea...

asta-i lasat, comentul, ca sa arat CACATUL! poate ii simtiti si gustul pentru mai multa acuratete! nu scriu mai mult, nu merita subectul

Anonim spunea...

nu e deloc confortabila pozitia din care privesc eu ... dar totusi evident ca sunt orb la realitatea ta

ce stiu e ca nu exista prea tarziu, chiar nu exista ... si (surprinzator totusi) mai exista lucruri care sa te merite ... si mai cred ca nu exista piedica banilor ...

... dar no, ce stiu io?

(pe bune, sterge comentariu lu mizerabilu ala ... stim ca e cacat peste tot, de ce sa spurce si acest post si imagine minunate?)

ogarafgan spunea...

Multumesc Luciane pentru cuvintele de bine!
Comentariul mizerabilului/lei e un exemplu palid din ce primesc destul de des, de la indivizi deranjati ... la cap.
E singura data cand las sa treaca asa ceva si a fost cu scop precis, deci ramane.
Nu-ti fa griji Luciane, nu ma/il - pe blog - atinge cu nimic :)

Anonim spunea...

E drept ca realitatile noastre, ale tuturor, sunt diferite iar pozitiile din care privim unii la ceilalti sunt mai mult sau mai putin confortabile, cum spui tu, dar exista puncte comune in care ne intalnim cateodata, spatii de bun simt, de frumusete, de ganduri mai speciale. Unul din punctele astea eu il consider a fi blogul tau, exact asa cum e, plin de firesc, dulce si amar, trist, senzual, cu imagini care iti taie rasuflarea si te fac sa visezi. Din pacate mai intra cate un specimen cu bocancii plini de noroi aici, nu ii mai lasa...

apus spunea...

am si eu cateva adrese ptr anonimu' venetian, care este si se impacienteaza de-aiurea, ca nu-l obliga nimeni sa dea tarcoale p'aci, daca nu'i face bine...
da' io adresele vreau sa i le dau in "direct"...ca mama mi-a zis sa nu vorbesc cu necunoscutzii-anonimi...ca ie rai...si face rele...si vorbeste prostii...
pupa marileno...dintr-un azil de batrani...taman ce mi-a schimbat diaperul un flacau frumos si cu degetele luuuuunnngiiii....(n'o fi anonimu' ?) :DD

ogarafgan spunea...

Multzam SS :D