Photobucket

luni, ianuarie 07, 2008

Pe aripi de vioara ..... si clape de pian .... in sunete de harpa!!!!!!!!!

Sfarsit
Un nou inceput
A fost ultima zi a sarbatorilor de iarna, ultimul oftat de usurare
Se reintra in rutina de rahat pentru alte trei sute si ceva de zile
Oare daca n-am mai gasi nimic de-a gata, am muri? sau ne-am obisnui, de fapt reobisnui cu viata dintai a omului cat de cat modern!
Fara apa calda, rece la nas, fara net si televizor, fara case, numai in pesteri, fara imbracaminte si incaltari, fara sucuri, ape imbuteliate, costita de porc afumata la tzipla si mozzarella la caserola, fara prezervative si anticonceptionale, fara carte si parte, fara bani .... fara fitze si nasucuri pe sus c-am ajuns la cer(c)urile inalt-albastruie.... fara electricitate si masini, fara avioane si trenuri, fara conducatori iubiti ...
Dar cu muzica in suflet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Poza cu dedicatie unui om, a carui muzica aleasa mi-a amortit toate celelalte simturi ....
Sper din tot sufletul sa fie mana lui!


vama-231

7 comentarii:

Anonim spunea...

"E-atata liniste in jur..."
Tot Tineretului?

ogarafgan spunea...

tot, tot :)

Anonim spunea...

Absolut superba. Una dintre cele mai bune poze facute de tine.

ogarafgan spunea...

multzam Necro! pup ;;)

Anonim spunea...

Il semble que vous soyez un expert dans ce domaine, vos remarques sont tres interessantes, merci.

- Daniel

Anonim spunea...

Hey, I am checking this blog using the phone and this appears to be kind of odd. Thought you'd wish to know. This is a great write-up nevertheless, did not mess that up.

- David

ogarafgan spunea...

Aaaa, ok, thank you to the spammmmers, i think