Photobucket

duminică, ianuarie 13, 2008

maiul persuasiv

Am doi catzei, o buldogitza franceza pe nume Maii si-un pechinez Shic, d-ala orijinal cu parul pana-n pamant si mai jos, fara nas, numa' c-un nasturel, pe care de vreu sa-l prind nu reusesc nici neam :D.
Si domnul Shicone face nazuri la ciocolata, desi e mort dupa ea ..... o miroase si stramba din nas, iar o miroase, ii trage o limba si-ntoarce capul plictisit.
Il mai rog o data, ii mai trage-o limba si se uita la mine contrariat "ce-o mai vrea si asta domne, de nu ma lasa sa fac fitze? "
Uitai sa va zic ca el sta cu mine intr-o camera si-ailalta confiscata, in cealalta camera tronand confortabil intre bulanele maica-mii pe recamier.
Asa ca dupa ce-l rog ultima oara, ma satur si eu si strig "Maiii" .... intr-o fractiune de secunda mi-a disparut ciocolata dintre degetele fericite c-au ramas intacte, iar biata Maii, venita iute ca gandul precum calul lui Harap Alb, se uita zapacita la mine c-am sculat-o din somn degeaba.


aaaaaaaa-079

3 comentarii:

apus spunea...

excelent...excelent...i-au ramas si urmele de ciocolata, pe botic...:DD

Anonim spunea...

Imi e f. familiar comportamentul de care povestesti, am avut si eu 2 cateluse acasa la ai mei:)
Nu e sanatos pentru ei sa le dai dulciuri,dar probabil stii asta...

ogarafgan spunea...

a fost o bucatica minuscula, Sorina, Sylve ... si ii dau o data la un an ... ca le mananc eu pe toate :D