Photobucket

miercuri, ianuarie 16, 2008

Arbitrar

Bai fratilor, nu va pune nici dracul sa cititi ce nu doriti, nu este lectura obligtorie.
N-am niciun interes sa scriu pentru cineva anume, sa pro-creez oracole pentru prietenii apropiati sau sa tin numai pentru mine (ma constip), altfel nu mai ma chinuiam sa scriu.
N-am nevoie de comentarii sau compasiune de la nimeni, dimpotriva ma simt prost. Le multumesc totusi putinilor OAMENI care fac asta.
Am spus si repet, nu va pune nimeni sa inghititi, scuipati, scuipati o voi, anonimi de baza ai societatii, dar scuipati la voi in scuipatoare sau improscati venin pe oriunde in alta parte, nu la MINE pe blog.
Oamenii intr-adevar sunt foarte diferiti, altfel nu inteleg cum cineva neinteresat, cu senzatii de voma la vedere, continua sa-si faca singur rau.
Scriu pentru ca-mi place sa scriu si ma elibereaza, scriu ca poate unii se recunosc in ceea ce scriu si n-au curajul sa spuna dar se simt un pic mai bine citind, scriu din compasiune pentru ei si poate pentru mine ( eu pot ); scriu pentru ca poate experienta sau neexperienta mea, va ajuta pe cineva.
Si nu in cele din urma, scriu ca sa ma simt eu bine si nu altii. Si n-am nevoie sa tin secret nimic
CA NU MA INTERESEAZA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sweden-421

anonimii cunoscuti sa ma scuze! :D

4 comentarii:

. spunea...

In primul rand sa iti traiasca blogul si la cat mai multe posturi sincer iti doresc! Este un locusor unde imi place sa zabovesc zilnic, sa citesc un om fain si sa ma regasesc in multe dintre gandurile tale.
Mergem mai departe da? :D

Gand la gand ca tocmai am primit comentariu de la tine, in timp ce scriam aici :D

ogarafgan spunea...

pupa fata la Octav! :)

Anonim spunea...

hey,nu te mai lua dupa toate "hahalerele" (vorba lu Jiji..norocul meu e ca nu intra pe acest blog sa ceara drepturi de autor:D) care iti adreseaza tot felul de cuvinti nashpa la ce scrii tu..SCRII PREA FAIN!!! imi place la nebunie! in font sunt doar niste hahalere;))...asa ca treci mai departe!!:D succes in continuare!

ogarafgan spunea...

multzam frumos Andru! :)