Photobucket

marți, ianuarie 29, 2008

Ce dragutz! cat e de scump! manca-l-ar ei moale de pe oki

Sigur nu stiati ca se scumpesc iar toate cele!!!!!!!!!!!!!!!
Si cea mai tare dintre ele e cea cu scumpitul caselor! da domnule, se scumpesc casele din nou, ca tre' sa scumpeasca ei cimentul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De ce scumpesc cimentul? nu prea am inteles bine, ceva cu scumpirea nu stiu carui baril de cacat .......
Deci sa fim bine intelesi, se scumpeste cimentul, cu toate ca IN ROMANIA EZISTA CEL MAI SCUMP CIMENT DIN IOROPA !!!
Sa-mi explice si mie cineva ca nu inteleg breeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!
S-a scumpit numa' pentru noi barilu' cu pricina? .... sau ce pila mea setampla ca m-amtampit di tat?!!!
Sa mai spun cat sunt salariile noastre in comparatie cu europa vestoasa? neeeeeeeee, ca n-are rost ...


vulpul

"Sus, pe gardul dinspre vie,
O găină cenuşie
Şi-un cocoş împintenat
S-au suit şi stau la sfat:
- Ia te uită, mă rog ţie,
Cât de sus ne-am înălţat!...

Şi deodată, cu glas mare,
Începură amândoi,
Să cotcodăcească-n soare:
- Nimeni-nu-mai-e-ca-noi!...
Nimeni-nu-mai-e-ca-noi!...

Dar de sus, din corcoduş,
Pitulându-se-ntre foi,
Mititel şi jucăuş,
Le-a răspuns un piţigoi:
- Câţi-ca-voi! Câţi-ca-voi!..."

Niciun comentariu: