Photobucket

luni, ianuarie 21, 2008

De piatra ... seaca

O lume nebuna. E pierduta intro lume nebuna. I-ar placea sa-i cante pescarusii gandurile si s-adoarma pe muzica de valuri o viata intreaga. Sa simta nisip sub talpi incinse, sa urmareasca ore insir cum se unduiesc si zbat in bataia brizei smocurile de iarba inalta, galbena-verzuie .... stanga .... dreapta .... hiptonic.
Sa-si iubeasca siguratatea pe imensitatea albastra, pe armonia dunelor din apropiere, pe salbaticie .... a naturii si nu a oamenilor.
Ii place singuratatea, singuratatea ei pierduta-n nestiut la margine de mare.
Singuratatea in multimi, in hoarde, este grea .... si greu de indurat.
Se uita si nu pricepe tumultul care agita, care pune in miscare itzele tzesute de semenii ei "de ce?" Intzelege doar tumultul valurilor.
I se paruse chiar de cateva ori ca zarise ceva aidoma ei, dar ce gust amar, cand din fuga s-a oprit in fatza unor goluri cu profil de fata morgana.
Desertaciune, reguli impuse, lupte de orgolii cu lovituri de spada a cuvintelor din varful limbii ascutite, cuvinte-n fraze inteligente, care mai de care mai inteligente, devenite romane de culise.
"De ce?" un obsesiv si repetativ mic-mare, mic, mare de ce.
"De ce? isi spuse ea desenand o inima-n nisip .... "pentru ce?" urmarind valul molcom in trecerea lui inexorabila peste urme, tragand, intinzand firicelele aurii, inapoi peste locul de unde fusesera mutate pentru scurt timp.


nins-second-part-173

"De câte ori am asteptat
O soapta de raspuns!
O zi din viata sa-mi fi dat,
O zi mi-era de-ajuns;

Azi nici macar îmi pare rau
Ca trec cu mult mai rar,
Ca cu tristeta capul tau
Se-ntoarce în zadar,

Caci azi le semeni tuturor
La umblet si la port,
Si te privesc nepasator
C-un rece ochi de mort.


Tu trebuia sa te cuprinzi
De acel farmec stânt,
Si noaptea candela s-aprinzi
Iubirii pe pamânt."

10 comentarii:

apus spunea...

vorbesti de mine ?!...
ce-mi place Eminescu...si cum ai scris...si fotografia...

ogarafgan spunea...

si de tine ;)
mercic si pupa si io la tine :)

Unknown spunea...

bei sorino, las-o-n pace ca de mine vorbea

ogarafgan spunea...

beeeei, nu va inghesuiti, ca are loc tuata lumea ;) -n zicerile mele!
a,daca nu, totusi, facem ruum!
Edu, tie-ti fac un ruum special! :D

Unknown spunea...

Fotografia este tot stilul tau, dar imbunatatit. Foarte faina. 4.5/5, i-as da. :P

ogarafgan spunea...

Multzam Cata! :)
Facusi 20????????????????? :-P
Pe unde-ai umblat pan'acum? ;)

apus spunea...

mei, edule, fie...ca prea frumos m-ai rugat...
bag si io acu' un room de havana club si ma culc...si pun si placutza la usa cu "please do not disturb !!!!!"...

Unknown spunea...

Am facut 20. Te ajung din urma. :P
Am fost ocupat cu bacul si admiterea, etc etc.
Acum trag tare sa cumpar un dslr, sa te prind din urma si la numarul de cadre. ^_^

Anonim spunea...

Frumoasa!

Codrin Lupei spunea...

Nu prea am cuvinte :-(.Foarte, foarte frumos!
numai bine
Codrin