Photobucket

sâmbătă, ianuarie 12, 2008

Purcelushi

Se spune ca televizorul pute. Ei, mie-mi miroase a levantica. Binenteles daca as avea ceva mai interesant de facut, de exemplu sa plec la fotografiat la 5 am si sa ma intorc la 12 noaptea, sigur n-as muri c-am pierdut o zi de belit okii-n sticla ;) - nu de bere - sau 2 sau 9 ...
Si va asigur ca nu ma uit la porcarii, aka politica sau toc shouri, mi-e de ajuns s-o aud pe maica-mea de dincolo boscorodind televizorul, mai sa-l faca farame.
Ma uit la Judging Amy, dar mananc Dr. House pe paine. Ma fascineaza personajul, cred ca si actorul un pic.
De ce vorbesc despre trivialitati? - dupa parerea unora - pen'ca nenea House spuse azi un mare adevar - ca noi femeile cautam in barbati anumite lucruri, de la a fi sora caritabila pana la un tata sau eventual un tip destept care sa ne umileasca.
Pen'ca la un moment dat al vietii, am fost implinite lang-un anumit tipar de mascul pe care l-am considerat perfect la vremea aia si mai vrem.
Pentru mademoazel din film era perfect un infirm cu gura mare, badaran si insensibil in relatiile cotidiene, dar in realitate un mare sufletist.
Pentru mine .... sa spun? sa nu spun? .... chiar nu stiu de ce ma fascineaza raii, cei care tachineaza, cu umor de calitate, sarcasm la sange, limba ascutita si creier brici? poate ca se vede ca-l au la purtator? creierul bre, creierul ....
A nu se confunda - imi plac inteligentii, nu desteptii - ai de se dau dashtepti si se comporta ca atare, poate chiar sunt, de fapt dau dovada de infantilism, de bravada. Nu suport mojiciile sau batjocura .... si ce-i mai rau ca sunt oameni extraordinari de buni pe pamant, destul de naivi ca sa fie luati de prosti .... si o perioada destul de lunga de timp sa nu se prinda ca se rade de ei.
Ovcorz, iar vorbesc despre barbati, cei despre care spunem ca nu ne intereseaza si cand ajungem seara acasa adormim cu ei in gand .... daca avem la ce .... sau inventam ca stiu eu cine!
Si despre ce ati vrea sa vorbesc? despre pisici? sau vreme? sau Becali? sau purcelusi de lapte la tava? pe pariu ca barbatii sunt muult mai dulci? atunci cand nu-i ai sau pentru o foarte scurta perioada de timp cand detii dreptul de autor asupra lor!


a-177

7 comentarii:

apus spunea...

nu stiu nimic despre serial..nici nu am auzi de el...eu cu tv sunt cam certata...nu ma uit decat la stiri...si la america idol..:DD
cat despre tipurile de barbati care ne plac, sau si mai grav, de care ne 'dragostim...ce sa zic...ca mie mi-au placut barbati de toate felurile...numa dastept sa fie...
(aici am sa fac o precizare, preluata de altfel din dex, care pune semnul egalitatii intre destept si inteligent)...
si cum ziceam, mi-au placut si seriosii, si neseriosii, si pampalaii, si vulgarii, si cinicii, si blegii, si spurcatii la gura, si gentlemanii,cu caracter urat, sau frumos...ma rog...cam din toate..
cu o singura conditie, pe langa inteligenta era musai, dar MUSAI sa aiba si-un handicap....
mama imi zice mereu ca eu de fapt nu am iubit niciodata, c-am confundat sentimentele intre ele..pe cel de dragoste cu cel de compasiune...asa o fi, ca prea-mi zice des..:)
si poti sa vb si despre purcelusii de lapte cu maru-n gura/rat...ca doar de ce s-au inventat blogurile ? sa te destinzi, amuzi, refulezi, distrezi...orice, numa' sa-ti fie bine...
sa-ti fie bine marileno!
super fotografia..

ogarafgan spunea...

Sarumana Sorina!
Sa inteleg din ce zice mama ta, ca si tine de altfel, ca ai complexul sorei caritabile? ;)
In privinta dexului, stiu ce-i in dexul Marilenei ;)
- inteligent e al de stie sa se poarte in orice situatie cu tact, stii proverbul cu portitza!
- destept si dobitoc, ca da cu mucii-n balta in relatiile interumane, altfel mare Einstein, sa fie sanatos acolo unde e, nu-mi trebe, ma intereseaza numa' omul OM ... si femeie si barbat ... ;) nu luati adliteram tot :D
Si inca ceva, e o pura generalizare, nu vorbesc cu niciun fel de adresa, daca cineva din cei cunoscuti se simte vizat

Anonim spunea...

Serialul nu mi se pare la fel de fain precum Anatomia lui Grey dar e f. interesant personajul, am prins si eu momentul de care povestesti.
Nici in Dex-ul meu inteligent nu este egal cu destept:) Asociez "destept" mai degraba cu acumularea de cunostinte de tot felul in timp ce inteligent este cineva care are mintea deschisa, flexibila, se adapteaza bine.
Frumoasa poza, reusesti sa aduci caldura in zilele astea reci;)

ogarafgan spunea...

Multzam mai :) Sylve

apus spunea...

hahaha...al de'l numesti tu "destept" io'i zic "mitocan-spoit"...

Dan spunea...

Eu votez cu Dr. House. Ma atrage mai mult jocul actoricesc al personajelor (mai ales al celui principal) si increngaturile de intrigi si deznodaminte medicale si umane.

ogarafgan spunea...

toate-s faine Dane!