Photobucket

marți, ianuarie 22, 2008

Tempera - tura ridicata

Mi-e dor de vara ( ce minunatie! ), de caldura ..... pe la vreo 25 de grade Celsius si de dealuri.
De verde si bazait de bondari in linistea intrerupta doar de trilurile pitigoilor, sticletilor, florintilor.
Mi-e dor de culori vii in lumea asta moarta .... lumea mea si nu a altuia


UK-644

"Ei sunt cuminţi...
Eu sunt nebuna...
Dar cum Eu sunt ce-am fost mereu -
Poate că cea cuminte-s Eu -
Deşi de câte ori le-o spun,
Eu pentru Ei... sunt tot nebuna..."

4 comentarii:

. spunea...

mi-e dor de pete de culoare, de starea in care ma aflu inconjurat de liniste. vreau motive sa fiu mereu asa, dar nu am culoare.

ogarafgan spunea...

pai atunci ai fi in rai!!!!!!!!
de undeeeeee?????!!!!
pt coloare ps cu succes ;)

Anonim spunea...

Ba, la asta am uitat sa comentez. Simt aerul fato, simt mirosul de iarba, de pamant, aud cum suiera vantul in frunza...buna treaba facusi.
Parca as vorbi de pe luna sa mor io!

ogarafgan spunea...

pai deh, io vorbeam d-acolo mai uame!
d-aia suna asha!
sar'na de popas!